سوالات متداول

چگونه می توانیم به شما کمک کنیم؟

سوالی بپرسید یا مشکلی را که پیش رو دارید توصیف کنید.

چگونه می توانم از خدمات سایت پی اس نیک استفاده کنم؟

به منظور بهره مندی از تمام خدمات سایت، باید ثبت نام کنید. پس از ثبت نام می توانید به راحتی محصول مورد نظرتان را سفارش دهید.

قبل از خرید سوالاتی در مورد محصول دارم باید چکار کنم؟

اگر پیش از خرید در مورد محصول مورد نظرتان و زمان ارسال سوالاتی دارید می توانید از طریق فرم تماس با ما، تماس مستقیم یا شبکه های اجتماعی (تلگرام، واتس اپ و تلگرام) با ما در ارتباط باشید و سوال خود را مطرح کنید.

چگونه به پی اس نیک اعتماد کنم؟

در صورت نیاز می توانید به صورت حضوری خرید کنید و محصول مورد نظرتان را تحویل بگیرید. با جستجو در گوگل می توانید اعتبار و ارزش سایت ما را بررسی کنید. همچنین می توانید نظرات کاربران و مشتریان را بخوانید و با خیال راحت خرید نمایید.

آیا محصولات پی اس نیک اورجینال هستند؟

تمام کنسول ها و دسته های بازی اورجینال بوده و دارای ضمانت هستند. همچنین لوازم جانبی که غیر اصل می باشند را در توضیحات محصول قید خواهیم کرد تا کاربران مطلع گردند.

نحوه ارسال محصولات چگونه هستند؟

محصولات با پست پیشتاز، سفارش و همچنین به صورت عادی ارسال خواهند شد و انتخاب نحوه ارسال به عهده مشتری خواهد بود. بدین منظور می توانید درخواست خود را در هنگام سفارش مطرح کنید.

ساعت کاری و نحوه پاسخگویی پشتیبانی چگونه است؟

ساعت کاری پی اس نیک از ساعت 8 صبح الی 22 شب است و در تمام این مدت پشتیبانی سایت آماده پاسخگویی به شما عزیزان خواهند بود.